آی نو آی نو...الان خسته این...

و این وب خیلی وقته داره خاک میخوره...انی وی..

خاستم اینارو با شما شیر کنم...عاه ک من چقد خفنم*^*...

+مثلن ی روزی من اونی بودم ک نقش روح رو بین ادمینا بازی میکرد...الان~

هعی فافا...هعی فافی...هعی من... هعی زندگی")

یادتونه ی زمان تو بیان چقدر سم میذاشتن؟ پستای سم زدایی داشتیم اصلن...صدر همشونم باران بودXD

الهی...تگرگم")

اه زر بسه دیه بریم...

+از الان بگم حوصله با کیفیت اصلی نداشتم اه..بشینین نگا کنین نیت مهمه ن کیفیت!

کیونگ= مووووووووودXDDDDDDDDD

 

واااااااااای من سر این ب معنای واقعی کلمه پاااااااااارهههههه شدممممممممم.....

فقط قیافه منحرفانه بکهیونXDDDD

بخبخ سهونی...

لوهاااااااانمممممممT-------T...چقدر سوویت میگ فندوقT-T...

لی قشنگم قاطی کردهXD

 

فقط اونجاش ک زبون درمیاره پرو پرو...رفته منحرفی کرده دو قورتو نیمشم باقیهXDDDDDDD

الهی من فدات شمXDDD

نزنشششششXDD

 

این بشر چرا انقد منه؟!*-------*...ن میخام بدونم چرااااا...چَرااااااا؟!

وقتی ک ی کاری میکنم میفهمم گند زدم و موقعش نبوده موش میشمXD

 

بچمممممممم شکلاتشو بهش بدین چرا زدین کشتینش آخهههههه؟T-T....

 

وااااااااای فک کنم هر روز من اینو نگا میکنم و میخندمXDDD

جوری ک بقیه آیدلا میدوون...

و جوری ک آیدل ما= بکهیون...میدوعهXDDDDDDD

چیکارش داریییییین شسویشمنسیمXDDD

آخه تهش زبونم در میاره انگاری اول شدهXD

 

سکوت میکنم....بکهیون...= من...XD

 

اوکی ولی این خیلی دیگه من بوووووووووووووودXDDDDDDDDD

قیافه سهون...ودفXDDDDD

بچم داره حموم میکنه ...چیکارش دارین عههههههه عههههههههههههه...*^*

 

دوتا هیزXDDDDDD...

بکهیون نیست پر حرفی کنم برین بعدیXD

 

الهی حنجرشووووووووو

بچم ادل رو گذاشته تو جیبش باهاش منچ بازی میکنهXDDDDDDDDD

نگا چجوریم گردنش مثلن از رو فشار میلرزه...

اون قاشقXDDDDD...آخه چرااااااا....

 

طبیعیه ک بخام از بکهیون بزارم نه؟!*-*

از بی تی اس زیاد گذاشته شده برا همین نذاشتم~

*Thanks for watching*